tisdag 22 mars 2011

so long, farewell, auf wiedersehen, goodnight

de däringa kusinerna alltså! de är söta som socker, men jag kan ändå inte se mig mätt på dem.

jag ser också att jag gått och blivit en fullblodsmatchningsnazist. att jag på allvar tycker att det är lite gölligt när de är sådär förr-i-tiden-hos-fotografen-matchade. och jag inser att det här är något som legat latent, att den här utvecklingen inte är helt sund, men det är bortom all kontroll. ge mig några år och jag har avlat en hel f*cking von Trapp-familj som jag kan klä i gamla gardiner.

och kom då inte och säg att jag inte varnade er.

2 kommentarer:

Anna sa...

Sound of Music är en av mina favoritfilmer.
jag förstår dig precis.
ganska vanligt med latenta åkommor, och att de blossar opp i och med moderskapet
#stördsådeträcker

Anonym sa...

vet inte om min förra kommentar kom med, det vart nåt fel? hursomhelst, nu har jag fått hem mina böcker, de är jättefina! :)

http://killmamman.wordpress.com/2011/03/22/fina-bocker-till-bebis/