tisdag 1 mars 2011

snart behöver jag ju inte lägga pengar på byxor heller

det är officiellt. mitt hår är nu millimeter från att nudda rumpan. utan att jag böjer bak huvudet det minsta. åh, galen-galen-tant-som-blir-uppäten-av-sina-femtiosex-katter-när-hon-dör-freak-känslan på det. alltför stor.

så dags för en klipptid. eller så fortsätter jag bara att snurra upp mitt Rapunzel-hår (och när man kallar det Rapunzel-hår låter det genast lite trevligare, eller hur?) i en knut varje dag och låtsas som det regnar. det är ju fortfarande gratis. hmmm. galen tant vs fattig tant, svårt! västgöten och den normala människan i mig bitch-slappar varandra för fullt i mitt huvud just nu.

stay tuned.

8 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Pageklipp. KLIPP! KLIPP! Urskönt & du kan snurra knut ändå.

Kram påre

fiaelia sa...

Krutrut-Lisa: 1. jag är sketaful i page. blir bollrund i ansiktet. 2. inte gratis. eller klipper du? ;) KRAM

Emma sa...

Klart du ska klippa dig, det är ju urskönt! Heja heja! Klipp klipp!
Klipp en lite längre page då, som får gå ned mot axlarna, då slipper du se ut som en boll (betvivlar dock att du faktiskt gör det men....)....

fiaelia sa...

Emma: hmmm... snygg och fattig eller rik och ful? snygg och fattig eller rik och ful?... ;)

Linda sa...

WHAT? SÅ LÅNGT? MÅSTE SKRIVA MED VERSALER; FÖR SIST HADE DU JU JUST PAGE.
så det tar typ 15 år att spara ut håret? suck.

och du, du är ju jättefin i page.

Anna sa...

du skämtar?
så himla långt?
går det ens att få upp i knut då?
så det blir du som kör bikini-top-löst i sommar alltså, mitt går knappt över the nipples :)

(crazy tant kan även ha undulater, eller hur? lite av min mardröm det där, med djur i skogen. ryser)

fiaelia sa...

Linda: ja, det hade jag ju! men bollrund! herrejisses. har passet från den tiden någonstans, när det var som kortast. inget man vill spara för eftervärlden...

Anna: och sparar jag bara lite till så slipper jag ju underdel också! ;)

Krutrut-Lisa sa...

Bollrund. HAHAHAHA. Den gick inte jag på. Alls. Dina arma dåliga lögnare. Bildbevis krävs. Annars så lever din lögn vidare.

Fattigt snygg i håret. Så får det bli.

(sa hon som ALLTID går två gånger till frissan för att hon är missnöjd... fast bara betalar en)

KRAM LISA